marți, 13 aprilie 2010

Cod de drepturi ale peruşilor.

Citeşte uşor şi fii atent...

1) TE ROG NU MĂ PEDEPSI
Nu ţipa la mine şi nu da în mine. Am urechi sensibile şi s-ar putea să nu mai am încredere în tine dacă mă loveşti.
Mâinile sunt uneori lucruri înfricoşătoare pentru noi.
Şi ce e mai important, noi nu învăţăm prin pedepsire... suntem creaturi gentile care lovesc înapoi doar pentru a se apăra, învăţăm prin răbdare şi iubire.

2) VORBEŞTE PE LIMBA MEA
Ştiu că te superi pe mine când îmi răstorn bolul cu apă, când arunc mâncarea, când ţip sau când dau din aripi.
Nu fac astea să te necăjesc, probabil încerc să-ţi zic ceva (poate că mi-e foame, poate mă simt singur sau trist).

3) PRIVESTE-MĂ CA FIIND INDIVIDUAL
Te rog nu fi supărat pe mine dacă nu vorbesc cum vrei tu... sau că nu fac trucuri cum fac peruşii prietenilor tăi.
Dar dacă îmi acorzi atenţie o să-ţi arăt un mod unic de a fi, care iţi va da mai multe satisfacţii decât vorbitul sau joaca.
Dă-mi o şansă să-ţi arăt cine sunt, cred că vei putea.

4) ŢINE MINTE ÎNAINTE SĂ MĂ LOVEŞTI
Am un cioc puternic ce ţi-ar putea sfâşia pielea de pe mâini, dar totuşi aleg să nu te ciupesc.

5) FII CU MINE PÂNĂ ÎN „ULTIMA CĂLĂTORIE”
Să nu zici niciodată ''Nu pot sa mă uit" sau ''Să se întâmple în absenţa mea". Totul e mai uşor pentru mine dacă eşti acolo... lângă inimioara mea. Tine minte... Te iubesc...

6) NU FI SUPĂRAT PE MINE MULT TIMP
Nu mă închide ca pe o pedeapsă.
Tu ai munca ta... distracţia ta şi prietenii tăi. Eu nu te am decât pe tine.

7) ŢINE MINTE
Oricum mă vei trata, n-o sa uit niciodată.

8) DREPTURILE TALE
Tu ai multe drepturi... dar eu pot să-ţi asigur numai unul singur... acela că, dacă mă vei trata cum ţi-am zis mai sus, o sa te răsplătesc cu frumuseţe, inteligenţă, iubire necondiţionată, şi tot ceea ce n-ai mai simţit din copilărie. Când m-ai luat acasă ai devenit Conducătorul meu de grup, şi în acelaşi timp universul vieţii mele.
Îţi aduc luna şi stelele de pe cer dacă pot.
Suntem un SUFLET şi o INIMĂ !Pierdut papagal (perus) de culoare albastră -Urgent!!! - Pantelimon

9) ACCEPTA-MA ASA CUM SUNT
Am o personalitate a mea si imi este greu sa ma schimb. Poate imi este frica de tine, dar asta nu e altceva decat instinctul de aparare. Cu timpul o sa ne cunoastem si o sa ne intelegem mai bine.
Nu incerca sa ma schimbi, pentru ca altfel de cum sunt nu pot sa fiu. Nu-mi scurta aripile ca sa fiu mai bland, nu ma taia sub limba ca sa pot vorbi; imi vei provoca doar chinuri.

10) AM NEVOIE DE TINE
Sunt mic, neajutorat si strict dependent de dragostea ta. Da-mi de mancare atunci cand imi este foame, apa cand imi este sete, trateaza-ma cand sunt bolnav.
Cand vezi ca ma simt singur, incearca sa-mi mai aduci un partener de joaca, de viata, chiar daca la un moment dat o sa ma detasez usor de tine.

11) IARTA-MA DE FIECARE DATA CAND ITI GRESESC
Dimineata sunt foarte vesel si galagios si poate asta de deranjeaza. Imi este greu sa mentin curatenia si uneori fac mizerie si in jurul colivieri. Uneori, ma iau de flori si le rup toate frunzele.
Toate acestea sunt involuntare si te rog iarta-ma pentru ca acesta este modul meu de a fi... si incerc sa aduc tandrete, veselie si pasiune in viata ta.

12) INVATA-I SI PE ALTII
Semeni de ai mei traiesc la alti oameni. Invata-i si pe acestia cum sa creasca perusi, pentru ca acestia sa aiba parte de la fel de multa dragoste cum am eu din partea ta.


Un comentariu: